Coșulețe cu nucă

Coșulețele sunt un desert al copilariei pentru multi dintre dumneavoastră. Mama si-a adus aminte de ele asa ca am decis sa le prepar dupa o reteta simplă și accesibila pentru oricine. 


Se prepara super rapid daca folosim un robot de bucatarie sau mixer. 

Eu am folosit o dulceata de prune dar merge si de caise sau vișine. 



Coșulețele se pot pudra deasupra cu zahar pudra. Daca avem ajutoare in bucătărie o sa mearga treaba foarte rapid. 

Eu am folosit untura de casa dar se poate inlocui cu un unt de 82% sau margarina. 

Sunt foarte fragede, aromate si cu  gustul din copilarie. 

Eu nu am apucat  sa le pozez pe toate. S-au mancat super rapid. 

Ingrediente :

Aluat

-4 gălbenușuri

-250 grame untură sau unt sau margarină 

-coajă de lămâie

-4 linguri smântână

-150 grame zahăr

-1 plic praf de copt

-2 plicuri zahăr vanilinant

-un praf de sare 

-350-500 grame de faină

Bezeaua cu nuca:

   - 4 albușuri

- 200 grame zahăr

- 2 plicuri zahăr vanilinant

- un praf de sare 

-250 grame nucă măcinată. 

1.Se freaca gălbenușurile cu zaharul. Se adaugă restul ingredientelor

2.Se fac bilute si se pun în formele tapetate cu unt sau untura sau ulei.

3.Se pune o lingura de dulceata în fiecare coșuleț. Peste se adauga bezeaua cu nuca.  

4.  Albușurile se bat spuma tare impreuna cu zahărul, zahărul vanilinant,  sarea pana  se obtine  o bezea tare si lucioasa.  La final  adaugam nuca măcinată, amestecâm cu spatula acuma. 

5.Se coc la foc potrivit.

Pofta bună!

Daca nu aveti formele  pentru cosulete se pot pune și în formele de briose .


Daca va plac postarile mele nu uitati sa le distribuiti si prietenilor dumneavoastră. 
Va astept pe pagina Ready? Cucinare si in grupul Ready? Cucinare. Aveti link-urile in bara laterala. 


Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI