Cartofi cu ciuperci la cuptor


O garnitura perfecta pentru grătar. 

Perfecti pentru o cina rapida sau felul 2. 

Eu i-am servit cu chiftele de dovlecel. Rețeta este tot aici. 



-1 kg de cartofi

-condimentele preferate

-450 g ciuperci din borcan

-2 lg ulei

-100 ml apa

1.Se fierb cartofi în coaja cu sare . Se scurg de apa și-i curățam. Se tru cubulețe. 

2.Se pun ciupercile la scurs. 

3.Se amesteca toate ingredientele într-un bol. 

4.Se pun în tavă. Se coc pana intra furculița. 

5.Se coc la cuptor pana se evapora apa. 

Pofta bună!

Mai jos va las o reteta la chiftele de dovlecel 

Chiftelele de dovlecel de post


Am pus la 👁 :dovlecel razalit și scurs de apa, condimente, pâine, faina, cartof fiert și ras, usturoi, o ceapa, pătrunjel. Am amestecat bine bine, am format chifteluțele. Le-am copt în ulei încins.



Pofta bună!

Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI