Foi pentru prajituri

 O reteta simplă și accesibila. Reteta este pentru 4 foi de 35*25 cred ca are tava mea. 

Eu am făcut foi și fără cacao din acest aluat și am pus aproximativ 650 grame faina. 



Ingrediente:

2 oua

150 gr zahar

 150 ml ulei

150 ml lapte

1 lingurita amoniac stinsa cu 1 lingura otet

un praf de sare

30 gr cacao 

vanilie

600-620 gr faina

Se amesteca toate ingredientele în ordinea scrisa pana obținem un aluat omogen ca o plastilina.

Formam o bila și o împărțim în 4. Întindem fiecare bucata de aluat pe blatul infainat sau pe hârtie de copt.

Se pune pe dosul tavi tapetate cu haina sau hârtia de copt. Foaia se înțeapă. 

Se coace la foc potrivit.

Procedam la fel pana se termina tot aluatul.

Se lasa la răcit și se umplu cu crema preferata. Eu le-am umplut cu budincă la rece amestecata cu frișcă  bătută. 

Eu am alterat foaie alba-crema - foaie cu cacao - crema-foaie alba-crema-foaie cu cacao și cremă ramasa.



Se lasa o zi la înmuiat apoi se taie.

Poftă bună! 


Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI