Ceafa la cuptor

        Friptura de porc la tavă se face ușor, fără tehnici speciale de gătire, cu efort foarte mic de pregătire, având în vedere faptul ca3 asezonăm carnea, o punem în tavă și apoi o punem să se coacă . Ce poate fi mai simplu?

        Pe lângă ceafă am pus și  jumătate de kilogram de cârnați afumați.                                     

   Se poate consuma cu garnitura preferată sau cu ketchup și muștar. 



Ingrediente :

-1 kg ceafă de porc
-sare dupa gust(eu am pus o linguriță) 
-piper dupa gust(eu am pus o linguriță) 
-optional vegeta
-100-150 ml apa dar daca nu mănâncă și copii puneți si vin 100 ml
-ulei sau untura de porc 2 linguri


Mod de preparare :(2tavi) 

Condimentăm bucățile de ceafă cu sare, piper și vegeta. O acoperim cu folie si o lăsăm minim o ora. 
Ungem tava cu ulei sau untura solida. 
Punem bucățile de carne. Punem apa. 
Eu am pus în tava de la aragaz și o tava de 35*25cm.Daca avem carnati îl punem în tavă. 
Se coace în cuptorul preîncălzit la 200 de grade 45-50 de minute. Scoatem tavile din cuptor si le inversa la jumătate timpului. Între timp înturnam bucățile de cefa. 
Se lasa in cuptor până e evaporata aproape toata apa. 
Pofta bună! 











Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI