Paste cu carne tocata

 Nu stiti ce sa gatiti la cina sau la prânz.

Merg chiar și în pachetele de la serviciu sau școală. 

Aceste paste sunt super simplu de preparat. 

Ingredientele sunt putine si le avem la îndemână!

Ingrediente :5 porții 
-500 g paste(eu am avut penne) 
Sos de carne tocata :
-500 grame carne tocată (eu am pus de porc, dar putem folosi porc+vita sau doar vita) 
-500 ml bulion 
-200 ml apa
-sare și piper după gust 
-2 morcovi
-1/2 ardeu gras 
-200 ml ulei


1.Punem apă la fiert cu putina sare pentru paste. 
2.Curățam morcovi si i radem pe răzătoarea cu ochiul mic. Taiem ardeul in cubulețe mici. 
3.Încingem uleiul. Când este încins adăugăm carnea tocată. 


 4.O facem bucățele cu lingura. Se călește foarte bine. Cand e calita adaugam morcovi rași si ardeul taiat cubulețe. Lasam la călit. 

 

5.Amestecam din când în când. Adaugam bulionul și apa. Condimentăm dupa gust.  Lăsăm să fiarbă la foc mic aproximativ o ora, amestecând din când în când. 
.

6.Punem pastele în apa care fierbe. (Pasul 1) Se lasă la fiert conform instrucțiunilor de pe ambalaj (eu le-am lasat 8 minute). Am amestecat din când în când .
7. Când pastele sunt fierte se scurg de apă și se amestecă cu sosul. 
Se servesc cu parmezan sau cașcaval ras. 
Poftă bună! 






Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI