Pizza rapidă

 Pizza este apreciată de toată lumea.

Rețeta de azi este una simplă si perfectă atunci când ne dorim o pizza.



Pe blog mai am rețete de pizza. Le puteți citi aici

Procedeul este foarte simplu. Avem nevoie de o cana de 250 ml,un bol, o spatulă și o tavă.

Ingrediente:

Blat:

-2 căni de smântână (20% grăsime am folosit eu) sau iaurt grecesc. 

-2 căni de făină 

-2 linguri de ulei 

-un praf sare

-un pliculeț de praf de copt 

Topping-uri:

-4 linguri de ketchup sau orice sos de roșii 

-salam, putin piper, felii de brânză topită și 2-3 ouă  sau orice dorim

Într-un bol amestecăm toate ingredientele pentru blat  cu o  spatulă sau lingura de lemn pana avem un aluat omogen.




Pregătim tava de la aragaz, pe care punem hârtie de copt. Pentru ca hârtia de copt să rămână lipită de tavă eu am uns tava cu ulei. 


Încingem cuptorul la 250°C sau treapta cea mai inalta.

Întindem aluatul în tava, cu mainile pudrate cu făină, până avem un strat uniform. Punem ketchup-ul, apoi topping-urile noastre preferate.





Coacem pizza 25-35 minute sau pana aluatul este copt(eu am făcut testul cu o scobitoare).







Sursa de inspirație a fost Teo's kitchen

Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI