Cordon Blue

 Cordon blue sau Gordon blue aceasta este întrebarea.

Ce este el de fapt indiferent cum i zicem?

Răspunsul este unul simplu asa cum scria si pe site-ul Hai sa gatim cu Amalia, un  snitel cu sunca si cascaval.

Eu de aceasta data am înlocuit șuncă cu salam(am ramas fără), dar la gust este foarte bun si e mai bun ca cel congelat care e si scump si nu stim nici cand a fost făcut....

Fiecare cu părerea lui. Eu va recomand aceasta rețetă simplă și foarte ușor de realizat cu doar câteva ingrediente pentru a ne surprinde familia într-un mod plăcut.

Eu zic sa trecem la treaba.

Ps. Este una dintre mâncărurile mele preferate, l-as manca nonstop. 



Ingrediente:

-600 grame mușchi de porc (squ piept de pui)

-3oua

-făină

-pesmet

-sare si piperer după gust

-250 grame cascaval

-250 g șuncă sau salam



Se bate carnea bine, se condimenteaza, se pune o felie de cascaval, apoi una de șuncă se pliaza si se prinde cu scobitori. 

Se pot face si rulouri.









Se da prin faina, ou batut, pesmet si se prajeste in baie de ulei.







Se scot scobitorile si se servește cu piure, cartofi prăjiți sau orice dorim




Poftă bună!

Sursa de inspirație este rețeta Amaliei de la Hai să gătim. O gasiti aici 



Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI