Salata de boeuf a la bunica

 O  reteta de la buni Maria simpla si de mare efect.

Salata de boeuf este foarte usor de realizat,dar si usor de modificat cantitatiile .



O salata simpla cu gust de copilarie.Perfecta pentru toata ziua sau la sarbatoriile religioase mari.



Rețeta de azi este una simplă si pregătită de buni Maria. Eu doar am pozat. 



Ingrediente:

- 500-800 gramecarne de pui, porc sau vită 

- 4 morcovi 

- 8 cartofii 

-o conservă de mazăre sau un borcanel 

-sare și piper după gust 

-5-6 castraveți murați 

Maioneza:

-2 galbenusuri crude

-sare după gust 

-350-400 ml ulei

-o lingură de muștar 

Mod de preparare :

Se pune  la fiert carnea cu apa si sare.  În alt vas am punem la fiert, in apa cu vegeta legumele (mai putin mazarea si castravetii ). cand au fost fierte toate, le-am taiat. Apoiam taiem  castraveți și adăugam mazarea scursă.

Maioneza se face ca la  celelalte retete in care am folosit maioneza (reteta aici cu mentiunea ca folosim 2 galbenusuri crude). 

Asa ca, turnam maioneza peste carnea si legumele tocate marunt.  

Ornam dupa imaginatia si gustul fiecaruia. 






Poftă bună! 

Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI