Varza cu pulpe de pui la cuptor

O reteta simplă și accesibila pentru oricine. Am înlocuit rață cu pulpe de pui. A fost foarte adorată de toată lumea. 



Ingrediente:

- o  varza (a mea a avut aproape 1. 6kg)

- pulpe  de pui

- sare si piper macinat

- marar si cimbru

-o ceapă tăiată marunt 

-boia 

Varza am tocat-o marunt si am frecat-o in pumni cu un praf de sare.

Intr-o tava am pus un strat generos de varză, ceapa tăiată marunt si am turnat o cana cu apa. 

Peste varza am asezat pulpele de pui si am presărat sare, piper macinat, putina boia, cimbru si marar.

Am pus tava  la cuptor, la foc mijloci, aproximativ  35-40 minute, apoi am scos tava din cuptor si am intors pulpele si pe partea cealaltă. 

Am lasat mancarea la cuptor pana cand zeama a scazut bine și pulpele au fost gătite. 

Servim cu ardei iute, bulion sau smântână și pâine. 




Poftă bună! 



Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI