Ardei pentru umplut

 Astazi vin cu o rețetă simplă și foarte veche la mine în familie și anume ardei pentru umplut pentru iarna. 

Eu am strâns o găleată mare de ardei și pentru ca ne plac mult ardei umpluți în orice sezon. Am cautat rețetă în caietele mele și am găsit rețeta de la matusa Susana pentru ardei umpluți.

Cantități exacte nu am, dar punem ardei că-ți dorim sa avem și cât ne permite buzunarul dacă i cumpărati de la piață. 

Ingredientele sunt puține și metoda este testata de mulți ani. 

Ingrediente:

-ardei

-apă 

-sare

-o aspirina pentru fiecare borcan de 800grame-1 kg

Mod de preparare:

Ardei se spala bine, Se lasă să se scurgă. Se curata de semințe și vene. Apoi se spala din noua pentru a scoate eventualele seminte.  Se lasa sa se usuce foarte bine. 

Se pune apa într-o oala cu sare după gust. Se opăresc ardei în apă fiarta și se lasă să se răcească. Ardei se așează în borcane și se pune apa rece(apa unde i-am opărit). Ai mei ardei au stat de dimineața până seara. Dar se pot pune seara la opărit și sa i punem în borcane dimineața. 

După ce am pus apa punem la un borcan de 800-1 kg câte o aspirina. Închidem borcanul cu capacul și depozita în beci sau cămară. 

Borcanele și capacele trebuie sa fie spălate foarte bine și uscate. 

Iarna se pune câte un borcan la scurs și preparam ardei umpluți ca și când am folosi ardei curățați de semințe. 





Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI