Plăcinta cu mere de post

 Fie ca o facem cu mere, pere sau dovleac plăcintar aceasta plăcinta este foarte simplă si vă asigur ca si foarte bună.

Rețeta am găsit-o pe un grup culinar și atunci am și făcut-o. Am descoperit pozele azi pe un stick.



Asa ca mai jos va las rețeta și pozele din 2015.



Ingrediente:

-o cana de zahar (250 ml a avut cana)

-o cana de ulei

-o cana apă minerală

-1 praf de copt

-făină cat cuprinde(cam 500-650 grame am folosit eu) 

Umplutura:

-1 kg mere, pere sau dovleac

-200 grame zahar sau după gust

-scorțișoară după gust 

Mod de preparare:

Radem merele curatate de coaja. Le amestecam cu zahar și scorțișoară și le lasam la scurs. 

Amestecam toate ingredientele pentru aluat în ordinea scrisa. Împărțim aluatul în 2 foi(35*45).

Asezam prima foaie în tavă tapetata cu ulei și făină. Peste adăugăm puțin griş, umplutura și a doua foaie. Se înțeapă cu o furculița. Se coace în cuptorul preîncălzit la 175 grade pentru 30-35 minute. 

Pudram cu zahar când e rece și o taiem. 


Poze din 2021:












Poftă bună! 


Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI