Pui cu cartofi la cuptor

 Pentru masa de prânz aceasta mâncare este perfectă. Eu am fiert carnea de pui și am făcut o supa cu galuste. Și ca să facem și felul 2 am pus bucățile de carne pe un pat de cartofi și le-am copt la cuptor. 

Pui se poate doar spala și condimenta cu sare și piper și apoi sa se pună peste cartofi și sa se coacă. 



Ingrediente:

-carnea de la un  pui(pulpe, aripi, piept de pui, gat)

-sare, vegeta și piper după gust

-aproximativ 600 grame cartofi

-o cana de apa

-2 linguri ulei sau grăsime de găină

Cartofii se curata, se spala si se taie in bucati mai groase decat cei prajiti.


Se pune uleiul intr-o tava si se pun cartofii scursi si uscati, condimentele si se amesteca bine. 

 Carnea de pui se pune in tava langa cartofi.

Se pune apa si se introduce in cuptor pentru aproximativ 1 ora.

Din cand in cand se  mai scoate tava si se amesteca in cartofi si se întoarce carnea si se unge cu zeama din tava.





Se servesc cu salata sau murături. 




Poftă bună! 



Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI