Compot de pere

Compotul de pere este perfect iarna sau cand simtim nevoia de ceva dulce si de fructe. Reteta este foarte simpla. La nevoie mai puteti adauga in fiecare borcan putin conservant apoi sa procedati ca la pasul 2.



 Ingrediente:

  • -pere (nu foarte coapte)
  • zahar (2 linguri de zahar pt fiecare borcan de 400 g si 4 linguri de zahar pentru fiecare borcan de 800 g),
  • -cate o felie de lamaie pentru fiecare borcan
  • -apa rece
  • Mod de preparare:
  • 1.Am spalat perele, le-am curatat cotorul si le-am taiat bucati si le-am asezat in borcanele curate si uscate.  Am adaugat zaharul, lamaia si  apa pana aproape de capac.  
  • 2.Am infiletat si am strans bine capacele.  
  • 3.In oala mai mare am pus  un prosoap  curat pe fund si margini, apoi am pus borcanele Am adaugat apa cat sa acopere borcanele aproape pana la jumatate.  Am pus la foc mic spre mediu. Din momentul in care apa a inceput sa clocoteasca am lasat 30 de minute.  

  • 4. Le-am lasat la racit pana a doua zi si apoi le-am depozitat in camara.




Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI