Aripioare picante

 Pentru ca e luni și nu am mai facut de ceva timp astăzi am gătit aripioare picante.

Este o rețetă simplă și foarte ușor de realizat cu doar câteva ingrediente.

Carnea de pui se lasă la marinat câteva ore sau de preferinta de seara pana dimineața.

La capitolul condimente puteți adapta după gust. 

Aripile de pui le-am dezghețat, le-am pârlit de eventualele pene și le am mai spălat în câteva ape.  Le-am tăiat în 3.



Eu am folosit

-9 aripioare de pui(doar partea ca ciocanelul) 

-2 linguri de ulei

-1 linguriță sare

-1 linguriță piper 

-1 linguriță boia iute

-1/2 lingurita fulgi de chili 

-1 linguriță usturoi granulat

-1/4 lingurita rozmarin

-opțional 1 lingurita de vegeta

Aripioarele curățate cum am descris mai sus le am pus într-un bol și peste ele am adăugat condimentele și uleiul. Am amestecat foarte bine și am pus o folie alimentara și le-am lăsat câteva ore la marinat. 

Am preîncălzit cuptorul la 180 grade Celsius și le am pus într-o tavă tapetă cu hârtie de copt. Am acoperit tava cu folie alimentara și le-am lăsat 30 de minute. După 30 de minute le-am i turnat pe cealaltă parte și le am mai lăsat 30 de minute. 

După ce a trecut timpul le am luat folia de aluminiu și le mai lasam pana se rumenesc frumos. 


Se servesc cu piure, gogoșari sau simple cu o salată de varză. 





Poftă bună! 


Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI