Ciorba de burta

 Ciorba de burta am descoperit-o de câțiva ani la cantina de la facultate. Este o ciorbă foarte buna si tradițională și am mai mancat la o verișoara.



 Asa ca i-am cerut Rețeta și în weekend am facut si eu o ciorbă de burta. Reteta este foarte simplă.



Ingrediente:

-2 kg burta de vita(prefiarta, tăiată fideluță) 

- o bucata de rasol de vita

-3morcovi

-o ceapă mica

-o bucata de pastarnac

-o țelină mica

-4-5 catei de usturoi

-sare după gust 

-puțin ulei 

Rasolul de vita se tine în apă  câteva ore, schimbând apa. Burta am dezghețat-o și am mai spălat-o. 

Fierbem rasolul 2 ore, adăugăm  țelina, 2 morcovi,păstârnacul, și ceapa(curățate bine-nțeles)le adaug în ciorbă, după ce au fiert scot totul afara si adăugăm burta și mai fierbem.Carnea de pe os se taie cubulețe și se pune în ciorba

Separat   morcovul pastrat îl dam pe răzătoarea mică, apoi îl calim puțin și  îl punem  în ciorba. Când este fiarta burta și morcovul,se curata  usturoiul și il curăță și  îl pisam,amestecam bine bine și punem in ciorbă,adăugăm sare. 

Separat într-un bol mai mare amestecam   smântâna( și  gălbenușurile de ou, pe urma cu un polonic am mutat ciorba treptat in bolul cu smântâna, in timp ce amestec să nu se branzeasca. Adăugăm sare după gust. 

Servim cu ardei iuți și oțet. 







 POFTĂ BUNĂ❗️

Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI