Pizza cu făină integrală

 Pentru astăzi va propun un aluat mai dietetic cu făină dietetica de grau. Reteta este foarte simplă si aluatul se face cu lingura. Se lasa la dospit puțin mai mult și apoi în 40 de minute avem pizza coaptă și gata de servit.

Eu am preparat 2 pizza una mai mare și una mai mica. O pizza am făcut-o cu legume și una cu salam, cascaval si măsline.


Ingrediente :
Aluat :
-300 g faina de grâu 
-200 g faina integrala( sau faina dietetica din macinis integral) 

-200-250 ml apa calduta

 - o lingurita de drojdie uscata sau 15 g drojdie proaspata 

-2 linguri ulei 

-o lingură de sare 
Mod de preparare :
 Se face o maia din drojdie, apă caldă sio lingură de faina. Se lasă la activat 15 minute.

    Se amesteca ambele tipuri de făină și se face o gropiță in mijloc și se pune maiaua. Se amesteca cu lingura pana obținem un aluat. La final se adaugă  uleiul si mai amestecam  puțin. Se lasa la dospit minim 2 ore la loc călduț. 


 
După dospire luăm mai mult de  jumătate din aluat cu mâinile și il întindem în tavă tapetata cu hârtie de copt. Se unge cu sos pentru pizza(reteta e pe blog). Am pus salam sau carnat tăiat, măsline și cașcaval ras. 
Se coace în cuptorul preîncălzit la 180 grade pentru aproximativ 40 de minute. 
Pe cealaltă pizza am pus sos pentru pizza, măsline, ciuperci tăiate și puțina ceapă verde. 
Am pus-o la cuptor după ce am scos cealaltă pizza. 










Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI