Placintele de dovlecei

 Plăcințelele de dovlecei le-am vazut la emisiunea Retete vedete pe look tv acum cativa ani si am salvat reteta prezentata de Teo de la Teo's kitchen.

Este un desert foarte simplu si cu ingrediente simple si accesibile.


Ingrediente:

-3 dovlecei

-un ou mare

-4 linguri de zahar

-6 linguri defaina

-o esenta de vanile

-ulei pentru prajit

-zahar pudra pentru garnisit

Curatam dovlecei de coaja si i radem pe razatoare. I lasam la scurs. Adaugam oul si zaharul si amestecam, adaugam faina si mai amestecam.

Intr-o tigaie punem putin ulei si cu o lingura adaugam  in tigaie . Prajim pe ambele parti.

Eu am uns o tava cu ulei si am tapetato cu faina si am adaugat compozitia. Am copt placinta pana a trecut testul scobitorii. Am lasat-o la racit apoi am taiat-o.

Le putem garnisi cu zahar pudra.




Pofta buna!


Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI