Prajitura de post cu foi cu bulion

 Foi cu bulion umplute cu mere este o prajitura de post iar reteta o am de la o vecina.



Ingrediente:

-12 linguri ulei

-12 linguri bulion 

-12 linguri zahar

-faina cat cuprinde(550 g faina)

-1 lingurita bicarbonat de sodiu

- un praf sare

Umplutura:

-1 kg mere 

-zahar si scortisoara dupa gust

-putin gris

Mod de preparare:

Curatim merele de coji si seminte. Le radem pe razatoare. Adaugam zaharul si scortisoara. Le lasam pana facem aluatul. Stoarcem merele.

 Amestecam tate ingredientele lichide impreuna cu zaharul pana nu se mai simt granule de zahar.Adaugam apoi ingredientele solide si framantam un aluat.

Tapetam o tava cu ulei. Intindem 2 -3 foi.

Punem in tava prima foaie peste merele stoarse si un strat de gris,a doua foaie-mere gris si a 3 a foaie. Intepam prajitura.

Eu am facit si cateva bilute din aluatul ramas si am pua peste prajotura.

Coacem prajotura la foc potrivit.

Poze cu sectiunea nu am deoarece s-a mancat foarte rapid.

Pofta buna!





Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI