Cosulete cu gem si bezea

 Coșulețele sunt un desert al copilariei pentru multi dintre dumneavoastră. Pe blog mai am 2 retete de cosulete. 



Astazi va prezint varianta retetei de la matusa Susana.



Eu am folosit o dulceata de prune dar merge si de caise. Coșulețele se pot pudra deasupra cu zahar pudra. Daca avem ajutoare in bucătărie o sa mearga treaba foarte rapid. 

Eu am folosit untura de casa dar se poate inlocui cu un unt de 82% sau margarina. 

Ingrediente :

Aluat

-4 gălbenușuri

-200 grame untură sau unt sau margarină 

-4 linguri smântână

-1 plic praf de copt

-1 plic zahăr vanilinant

-un praf de sare 

-400 grame de faină

Bezea cu nuca:

   - 4 albușuri

- 250 grame zahăr

- un praf de sare 

-200 grame nucă măcinată

Mod de preparare:

1.Se amesteca toate ingredientele, se face un aluat care se intinde in foaie subtire, se decupeaza si se aseaza in formele unse cu ulei.

3.Se pune o lingura de dulceata în fiecare coșuleț. Peste se adauga bezeaua cu nuca.  

4. Albușurile se bat spuma tare impreuna cu zahărul si sarea pana se obtine o bezea tare si lucioasa. La final adaugam nuca măcinată, amestecâm cu spatula acuma. 

5.Se coc la foc 170 grade aproximativ 40 de minute.

6. Se lasa putin la racit in forme apoi se scot.












Pofta buna!


Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI