Tort Bounty

 Anul acesta de ziua mea am ales o reteta de Bounty.



Aceasta reteta de Bounty o am de pe un grup de la Ioni Dana.

Eu l-am preparat pe post de tort. Reteta este foarte simpla si accesibila iubitori de cacao si cocos o sa-l adore.



 Blat:

-2 oua

-150 gr zahar

-100 ml ulei

-100 ml lapte

-100 ml cafea fierbinte

-2 lg cacao

-1 lingurita praf copt

-320 gr faina

Mixam ouale cuzaharul pana- si dubleaza volumul. Adaugam uleiul,  laptele sicafeaua fierbinte mixand continuu. Adaugam cacao, praful de copt si  faina. 

Punem in tava (35 cu22 cm) tapetata cu hartie de copt. Coacem blatul, lasam la racit si ne ocupam de crema :

-600 ml lapte

-100 gr unt

-160 gr zahar 

-4 plicuri de vanilie

-3 linguri gris

-150 gr cocos

Punem la foc  laptele impreuna cu  untul, zaharul si vanilia.Cand da in clocot punem grisul , fierbem putin sa fiarba grisul amestecand continuu apoi punem nuca de cocos simai lasam putin la fiert apoi o punem fierbinte peste blatul insiropatcu apa zahar si esenta de portocala(sau vanilie)si o nivelam frumos.

Lasam sa se raceasca si pune glazura de ciocolata deasupra:

- 150 gr ciocolata

-50 ml lapte

-10 gr unt  

se topesc pe baie de aburi.

Decoram cu cocos.

Lasam la racit apoi servim.















Pofta buna!

Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI