Chec aperitiv

 Aceasta reteta de chec o am de la dna profesoara de matematica Stoleru Daria din clasa a 11-a.

Checul aperitiv este perfect pentru sarbatori sau pentru pachetel.
Putem folosi mezelurile din frigider.
Eu nu am mai avut ardei asa ca am pus gogosari murati deasupra. Iar mararul l-am exclus.


Ingrediente

-7 oua

-200 gr masline

-150 gr sunca sau salam

-250 grame cascaval sau mozzarella

-sare

-200 grame faina

-1 praf de copt

-4 lg ulei

- marar

-1/2 ardei rosu

-1/2 ardei galben

Taiem sunca cubulete,ardei cubulete,maslinele rondele , cascavalul il radem.

Batem ouale cu sarea foarte bine. Adaugam faina toata deodata, praful de copt si amestecam. Adaugam uleiul si restul ingredientelor. Omogenizam.

Tapetam tavile de chec si impartim compozitia optinuta in 2.

Deasupra putem pune mozzarella sau gogosaro murati taiati.

Introducem tavile in cuptor la 180 grade pentru 25-30 de minute.











Pofta buna!


Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI