Foietaj cu spanac si cascaval

Pentru ca aveam cumparat un aluat de foietaj si cascaval de casa si spanac oparot de anul trecut am facut aceasta minunatie.

Cascavalul l-am ras, l-am pus cu sare in pungi  si l-am congelat.

Spanacul am folosit congelat de anul trecut doar l-am decongelat(v-am scris cum oregatesc spanacul proaspat).



Ingrediente:

- 1 pachet de aluat foietaj

- 200 g spanac

- 200 g cascaval sau telemea 

-sare dupa gust

Mod de preparare


Aluatul foietaj se dezgheata complet inainte de a fi folosit.Cascavalul se da pe razatoarea mare.Spanacul se spala bine,i se inlatura coditele,apoi se opareste circa 1 minut in apa cu sare, si se lasa la scurs intr-o strecuratoare.Dupa ce s-a scurs se toaca marunt spanacul si se amesteca cu branza rasa si sare.

Se portioneaza aluatul in 2 bucati sau 4 si peste fiecare foaie de aluat se intinde uniform umplutura,apoi se ruleaza strans.

Se tapeteaza cu hartie de copt o tava si se aseaza cu grija rulourile.Se preincalzeste cuptorul la 180 de grade si se coc rulourile circa 15-20 de minute in functie de cuptorul fiecaruia.






Pofta buna!

Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI