Dulceata de caise

Dulceata de caise nu lipseste din camara.

Reteta este foarte simpla.

 Ingrediente:



-5 kg de caise

 -2 kg de zahar

-zeama de lamaie

Borcanele eu le spal bine cu apa fierbinte si le pun la scurs pe un prosop curat.

Spalam caisele, le taiem in doua si le scoatem samburii.

Dupa ce le-am scos samburii, le  punem toate intr-o oala cu fundul dublu. Deasupra am turnat zaharul iar cu o lingura de lemn le amestecam.

Le lasam sa stea asa vreo 3 ore sau o zi, din cand in cand amestecam in ele.

Punem oala pe aragaz si adaugam zeama de lamaie,la foc potrivit, amestecam in dulceata din cand in cand.

Optional adaugam conservant.

Am pus dulceata fierbintte in borane(sub borcane punem o tavita de metal) si am infiletat.

 Acoperim cu o patura groasa si le lasam pana a 2a zi asa. A 2-a zi o punem in beci, camara sau la loc racoros.






Pofta buna!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

FACEBOOK RECOMANDARI