Pulpe de pui la cuptor

O reteta simplă și accesibila. 

Dureaza sa asteptam să se pătrundă pulpele 



Ingrediente:

- pulpe de pui eu am pus 3 bucati

- 2 bucati de aripi(le aveam in lada) 

 bait :

Dupa gust

-usturoi granulat

-boia dulce

-sare și piper

-ienibahar măcinat 

-o lingura ulei

1.Pulpele și aripile se spală(după decongelare). 

2.Se pune într-un bol baițul peste pulpe (uleiul la final). Se lasa până mâine acoperite cu folie de plastic. 

3 Pulpele se pun în tava de la aragaz unsa cu ulei. Stropim pulpele cu putina apa. Le acoperim cu folie de aluminiu 

4.Eu le-am copt la 180 grade aproximativ 40 minute  (depinde de cuptor) apoi se întorc. 

5. Când sunt făcute se dă folia și se mai lasa crteva minute să se rumenească. 

Eu le-am servit cu piure si gogoși murați. 

Poftă bună!





Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI