Cartofi răntăliți

 Știți cum e sa fi se faca dor de mancarea copilarie.

Asa mi s-a întâmplat mie azi am poftit la acești cartofii.

Dupa nume se stie ca sunt foarte, foarte buni.

Sa stiti ca este o mâncare simplă și accesibila pentru oricine. Se prepară din cateva ingrediente si cu ușurință le avem la îndemână mereu.

Rețeta este una din retetarul lui buni Maria sau cum i spunem noi Mica. Asa ca am sunat-o si am întrebat-o cum se fac, eu nu mai eram sigur de doua ingrediente. 

Dar bunica Floarea(mama Floare) fie țărână ușoara i tosanea(radea sau pisa cu furculița) 

O sa observati poza cu ingrediente ca lipsesc 2 boiaua si pătrujelul.

Este o garanitura perfectă pentru snitele de porc in caz ca nu tinem post 



Ingrediente:

-boia, sare si pipere după gust

-2-3 cepe

-2 ardei sau pasta de ardei

-cartofi eu am folisit cat am umplut o oala de 2 litri cred(undeva intre 500 grame -1 kg) 

-pătrunjel 

-2 linguri de ulei




Mod de preparare:

  1. Se pun la fiert cartofii in coaja. Sunt fierti cand furculita intra usor in ei. Se taie ceapa si ardeiul.


2.Ceapa taiata  se pune la prajit in uleiul incins intr-o tigaie larga.



3.Cand ceapa e moale se adauga   ardeiul si ai calim putin(pasta de ardei)sare si piper.

4.Se scurg de apa, se lasa la racit si se curata de coaja.
5.Cartofii se taie cubulete ca la salata orientala sau se "tosanesc"(razalesc).


6.Adaugati cartofii cubulete. Cu o lingura lata se amesteca usor, boiaua si mai lasam un minut pe foc.



7.Servim cu patrunjel verde tocat.







Comentarii

Trimiteți un comentariu

FACEBOOK RECOMANDARI