Tort inimioara cu crema de vanilie si fructe

 Tort inimioara este un tort perfect pentru sarbatoriti. Este uaor de facut cu ingrediente simple si accesibile.

Eu am facut 2 blaturi unul galben si unul negru. Crema am facut-o de vanile si unt si am colorat-o cu colorant rosu. Am mai  decorat cu frisca colorata mov, fructe si bombonele.



Ingrediente:

Blat galben:

-3 oua

-3 linguri zahar

-un praf sare

-3 linguri faina

-1 vf de cutit de praf de copt

Blat cu cacao:

-3 oua 

-un praf sare

-1 vf cutit de praf de copt

-o lingura cacao

-2 linguri de faina

Sirop:

-siropul de la un compot de cirese

Crema:

-un plic budinca de vanile

-350 ml lapte

-3 linguri zahar

-un pachet de unt

-optional colorant

Frisca:

-200 ml frisca lichida rece

-25 grame zahar

-un intaritor de frisca

-colorant alimentar mov optional

Modul de preparare la blat il gasiti aici.

Pentru crema prearam budinca dupa instructiuni folosind doar 350 ml in loc de 500 ml.

Cand e rece o amestecam cu untul moale la temperatura camerei si coorlant.

Pe un paatou am pus blatul galben-sirop-crema-blat cu cacao-sirop-crema ramasa- frisca batuta cu zahar,o vanilie  intaritorul si colorantul mov.

Decoram cu bombonele,fructe,forme din ciocolata sau imaginatie.












Pofta buna!

Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI