Pulpe de pui la cuptor II

 O reteta simplă și accesibila. 

Pe blog mai gasiti o reteta click pe aici

Se pot pune in pachetelul de la serviciu sau servi la pranz.


 

Ingrediente:

- pulpe de pui eu am pus 8 bucati

- 3 bucati de aripi(le aveam in lada) 

 - o lingurita usturoi granulat

- o lingurita sau 2 boia dulce

- o lingurita vegeta

- o lingurita sare 

-o lingurita piper

- 2-3 linguri ulei

-apa cat sa le acopere




1.Pulpele și aripile se spală(după decongelare). 


2.Se pune într-un bol bcondimentele peste pulpe (uleiul la final). . 

3 Pulpele se pun în tava de la aragaz unsa cu ulei. Peste pulpele adaugam  apa cat sa le acopere. 




4.Eu le-am copt la 180 grade aproximativ 40 minute (depinde de cuptor) (20 minute pe o parte, 20 pe alta). 

Eu le-am servit cu piure si castraveți proaspeți sau merg cu cartofi la cuptor. 

1 kg cartofi curatati

Sare si piper tupa gust

100 ml ulei

Apa cat sa-i acopere. 

Se condimenteaza cartofi se ung cu ulei. 

Se pun in tava. Se pune apa. Se coc la 180 grade pana intra furculita in ei. 








Poftă bună!



Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI