Negresa

 Nu stiu de ce m-am ferit de reteta de astazi.

Este oprajitura din caietul mamei unde se numea Noutate .

Se prepara foarte rapid. Are un gust placut de ciocolata. 

Va recomand sa o coaceti in cea mai mica tava din casa ( ideal ar tava de 20*20 cm). Eu nu am mai gasit tava cea mica si am copt in tava de 30*20 cm. A iesit mai plata dar si asa se mănâncă. 




Pe blog mai am 2 retete de Negresa 


Negresa de post 





Negresa cu gem


Revenind la reteta de azi.

Mai jos va las poze cu reteta scrisa de mama



Ingrediente :

-100 gr ciocolata amaruie

-100 gr unt sau margarina

-75 gr nuca

-250 gr zahar

-1 plic zahar vanilat

-1 praf de sare

-3 oua

-1 plic praf de copt

- 150 gr faina


Mod de preparare:

1.Punem ciocolata si untul taiate intr-o craticioara. Craticioara o punem pe baie de aburi si amestecam pana se topeste ciocolata si untul.Lasam la rece.



2.Batem ouale impreuna cu sarea, zaharul vanilat si zaharul pana isi dubleaza volumul.



3.Amestecam faina impreuna cu praful de copt.


4. Peste ouale batute adaugam nuca taiata si treptat faina.


5. Adăugam ciocolata dupa ce am terminat de adăugat faina. Amestecam foarte bine.



6.Tapetam o tava cu hârtie de copt si punem compoziția in cuptorul preincins la 180 grade pentru minim 20 - 25 de minute.


7. Se scoate din cuptor, se taie feli si se lasa sa se răcească. 




Pofta bună! 

Comentarii

FACEBOOK RECOMANDARI