Prajitura cu amoniac

Aceste foi sunt perfecte pentru orice prajitura. 

Se prepara rapid. 

Pe blog mai am o varianta de foi din caietul mamei. Aceasta este reteta bunici Maria. Mai multe detalii despre bunica gasiti aici

Reteta o găsiți aici :Foi cu amoniac umplute cu dulceata 


Revin la reteta de astazi perfecta pentru iubitorii de dulceata si foi cu amoniac asa cum este tata. 

Astazi este ziua tatalui meu, vreau sr-i urez un sincer și călduros La mulți ani! 

Pentru ca tata nu isi doreste tort am pregătit aceasta prajitura simpla, simpla si accesibila pentru toate buzunarele. 



Ingrediente 

 - 2 oua

-150 grame zahar

-100 ml lapte caldut

-o lingurita amoniac 

-100 ml ulei

-faina cat cuprinde(550-650 grame) 

-Un praf de sare

-Vanilie



Umplutura 

-15 linguri de dulceata

Sau

Crema de la Doboș reteta o găsiți aici

Sau 

Crema preferata

Decor: zahar pudra vanilat

Mod de preparare 

Foi:

Batem ouale intregi impreuna cu sarea, vanilia si zaharul pana isi dubleaza volumul. 






Adaugam uleiul si continuam sa amestecam.



Stingem amoniacul in lapte si il adaugam peste oua. Amestecam bine.




Adaugam faina .Eu am pus lainceput 500 grame si dupa am mai adaugat aproximativ inca 100 degrame.



Facem un aluat .Il impartim in 4 bucati egale.




Intindem fiecare bucata pe masa infainata sau pe hartie de copt(35*40 cm)







Se coace fiecare foaie pe dosul tavii la 180 grade 10-12 minute.



Se lasa sa se raceasca pe hartie de copt.

Asamblare 

Foaie-5 linguri de dulceata-foaie -5 linguri de dulceata-foaie-5  linguri de dulceata-foaie.

Se infoliaza in folie alimentara si se lasa asa aproximativ 5 ore sau pana a 2-a zi.








Pofta buna !

Comentarii

Trimiteți un comentariu

FACEBOOK RECOMANDARI